hellu :D

Kom hem från gympan för ett tag sen :) Vi körde flickis stationer och streching nästan hela träningen, och det var jätte kul! Haha älskar bakot varv och tycker inte riktigt liiika mycket om framåt varv om man säger så :P Haha kan kanske bero på att jag inte är så bra på framåt varven som till exempel handvolt eller volt hjulning :P Hoppas det är nån som fattar vad jag snackar om :P
Och vet ni vad som var irriterande!? :O
När jag Åkte hem från träningen vart jag sjukt godissugen, så köpte jag godis och när jag köpt det blev jag sjukt "Ogodissugen". Så jag åt inget :O haha :P

Snart ska jag börja göra mig i ordning för att åka hem till michis och där ska vi fixa oss tillsammans och sen kommer Jalle och sen åker vi hem till kevin och sen åker vi hem ifrån kevin till Michis igen och så sover vi där :)
Nu ska jag gå och fixa lite saker så kram kram /Sofie :)


Jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0