Hemma kväll :)

Igen :P haha :)
Sitter just nu och chattar med Emmi och äter natur godis :) Är det någon som vet om det är onyttigt med naturgodis? :O :P
Ikväll ska jag bara vara hemma tror jag :P Några kompisar ska iväg någonstans men jag vet inte om jag kan/vill följa med :P
Imorse hade jag träning och vi körde framåt varv på tumbling... det jag är sämst på :P haha men det var ändå ganska kul :) 
Har inte så mycket mer att skriva... Så hejdå :) /Sofie


Hoppas han inte dödar mig för jag la upp den här ;)

Jag och tjejerna :)

Jag och michis :)

Kommentarer
Postat av: rosanna

SVAR: Jo det är nog ett litet tag kvar tills jag tar av mig den på bild ;)

2009-10-26 @ 16:03:07
URL: http://toffsfjant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0