Heeejsan!

Det var verkligen länge sen jag skrev nu! :O Tror inte ens skolan börjat när jag skrev sist. Det har inte hänt speciellt mycket... Några nya lärare i skolan (som verkligen är jätte bra), mer läxor, mer gymnastik, och så :P 

Igår tävlade jag och min grupp i gymnastik, det gick sådär men vi hade iallafall jätte kul :) Vi kom hem ungefär klockan halv 11 på kvällen, så jag var suuuuper trött idag i skolan, sen när jag slutat skulle jag åka direkt till träningen. Jag har ju bytt grupp (eller vi slog ihop två grupper) men jag går fortfarande i tullinge :) Den nya gruppen heter RM-truppen Och jag tycker verkligen alla är jätte snälla och duktiga! Vi har även fått nya tränare som också är jätte bra :) ´

Idag i skolan hade vi en lektion on bloggar... Hur skumt är inte det? Det var en tjej som var typ praktikant eller nått (vet inte hur det stavas :P) haha Vi fick svara på frågor om bloggar och så berättade hon lite om olika bloggar... hahaha

Men seriöst jag får paniiiiiik! Jag är ledig imorgon och sen har vi höstlov nästa vecka, och min laddare till min dator ligger kvar i skolan!!! Och min dator har inget batteri! Och min novell måste skickas in!! Och vi ska göra en hemstudieuppgift imorgon! Och massa andra saker som jag mååååååste ha datorn till!!!!!!!!
Jag får kanske åka dit i morgon och kolla om det är någon där, men jag tror det är det och jag hoppas verkligen det annars kommer jag få ett nervsammanbrott eller något!! :S

Aja... men nu ska jag gå :P kram kram /Sofie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0