Förlåt

Förlåt för att jag har varit så dålig på att uppdatera :P Men det har varit så mycket att göra så jag har inte haft ork att blogga :P Förra helgen var jag på läger med alla underbara gymnasterna i RM-truppen och det var jätte kul! :) Vi körde dubbel volter och tsuka :D Men det var lite jobbigt för jag tror jag är överkänslig mot dam och det var jätte dammigt i hallen så jag blev typ "förkyld" :P så det var lite jobbigt :P
Idag spelade jag och Michis in en låt i studion och det gick ganska bra, förutom att jag verkligen inte klarar av den jätte höga tonen i studion! Måste ha microfon för att klara det :P haha
Men nu ska jag nog snart åka iväg med mamma :P
Puss och kram /Sofie



Jag och Saga innan Pink :P





Haha dom bjuder jag på ;)

Kommentarer
Postat av: Jessiickas<3

fina bilder :)

2009-11-29 @ 18:21:42
URL: http://jessiickas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0