Ville bara säga....

Tack till alla i MM! Alla lärare och alla elever! Innan jag började i MM skulle jag aldrig vågat ställa mig på en scen och sjunga för publik... Igår stod jag och några av mina bästa kompisar på en scen och spelade theater och sjöng för publik och det är ett av dom bästa ögonblicken i mitt liv. Jag har lärt mig så otroligt mycket dom senaste 2 åren!
Så jag ville bara säga tack till alla i världens bästa MM!



Saga och jag i vinter showen JK Superstar



Saga, kevin och jag :)



Kevin och jag :P

Puss och kram alla söta MMare! <3 /Sofie


Kommentarer
Postat av: rosanna

DU... Jag då? Jag hatar att sjunga inför folk och VIPS så stod jag på scenen och sjöng. Haha. Men MM är trygghet, MM är livet ! :) <33

2009-06-04 @ 17:55:15
URL: http://toffsfjant.blogg.se/
Postat av: Sofie

Det är sant, man känner sig trygg i MM för alla känner varandra mer eller mindre.... :)

MM for life!! ;)

2009-06-04 @ 19:12:48
URL: http://miisos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0