I skolan :)

Sitter nu i skolan och rensar min dator :)
Igår hade niorna bal och jag och några till hjälpte ju till och servera och så :)
Alla var jätte fina! Det var ganska kul att servera även om det var lite jobbigt :P
Vi fick gå hem lite efter 10 så jag, Michis och Shauni gick hem och sen hade jag min moppe hos Michis :P Så jag kom hem vid 11 så nu är jag jätte trött :P
Idag ska vi nog bara städa skåpen och fixa lite i skolan och sen får vi nog gå hem :)
Och imorrn är det skolavslutning... det ska bli både kul och tråkigt eftersom niorna ska sluta och sen börjar vi i nian...

Bra saker med att börja nian
Egen dator
Brobell
Balen

Dåliga saker

Mer plugg :(
Gymnasie val :S
Snart sluta brongen! :´(

Men nu ska jag gå och städa lite... :(
Kram kram /Sofie



Haha jätte gammal bild (början av 7an) på mig och Linn :P

 
Jag och Linn i början av sjuan...

Kommentarer
Postat av: Linn

haha va fina vi är!!!

2009-06-10 @ 18:36:37
URL: http://liwnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0