Hicka :O

Jag har fått hicka! :( haha jag hatar det!
Idag började vi klockan 11 och började fixa till 9ornas bal, aulan blev jätte fin! Ska snart hem till Michis och sen ska vi gå till skolan för att servera på kvällen :)
Det ska bli jätte kul att se allas klänningar och så!
Det är inte alla som ska servera utan bara några i vår klass så därför har jag inte träffat dom andra idag för dom var vid brosjön, vilket är synd eftersom jag skulle behövt prata lite med en person...
Men nu ska jag hoppa in i duschen :)
Så kram kram /Sofie =)

Här är lite bilder från Sagas fest och jag tror det är hon som tagit dom :)

Josse :)



Jag... Inga komentarer....


Jogge :)


Vida, Oskar och Marcus :)

Kram kram igen :) haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0