Hejsan :)

Föresten glömde att säga att jag nu har MVG i bild och tyska :D haha :D 
Nu sitter jag i mitt rum och ska snart se på film, skulle egentligen åkte hem till josse för att ha "tjejkväll" med tjejerna men kunde inte komma dit eller hem på nått sätt så det blev inte då :P haha
Idag var skolan lite konstig... asso jag menar... alla grät :P Jag, Rosanna och Saga gick till vårt klassrum från bilden och där står Emilia och Ida och några till och Grinar som galningar (Dom hade tydligen sjungit "thank you for the music" tror jag det var :P) och det slutar med att alla vi OCKSÅ står och grinar... idag igen :P 
Vi är ju helt sjuka.. :P 
Men nu ska jag gå :P 
Så puss puss /Sofie :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0