Frågegrej :P

Hittade den här fråge grejen på daniellas blogg (daniellaedin.blogg.se) så jag tänkte att jag kunde göra den också :) 

Hur gammal är du om 5 år?
 20
Vem var den sista du träffade? Pappa
Hur lång är du? Typ 1.60
Vilken var den senaste film du sett? Buffy :P
Vem ringde du senast? Mamma tror jag
Ditt senaste sms och till vem? "Okej visst" till mattias
Vad är helgens planer? Åka in till stan, och åka på klassresa :)
Föredrar du att ringa eller skicka sms? Sms
Är dina föräldrar gifta eller skilda? Gifta
När såg du senast din mamma? Igår kväll
Vilken ögonfärg har du? Blå
När vaknade du idag? 11 :P
Har du någon gång hittat en katt? Haha aa faktiskt :P
Vilken är din favoritplats? Haha inte vet jag :P
Vilken plats föredrar du minst? vet inte :P
Var tror du att du befinner dig om 10 år? Vet inte det heller :P
Vad skrämde dig som barn? Ormar (det skrämmer mig fortfarande :P)
Vem fick dig att skratta senast? Min lillebror tror jag :P
Är du för ung för att äga vinylskivor? Jaa det tror jag nog :P haha
Har du stationär eller bärbar dator? Både och
Sover du med eller utan kläder? Med
Hur många kuddar har du i sängen? 1
Hur många landskap har du bott i? 1
Har du någon gång spytt på någon? Nej
Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Skor
Är du social? Jag antar det
Vilken är din favoritglass? Pigelin
Vad skulle du göra om du vann en miljon? Shoppa och resa :)
Tycker du om kinamat? ja :)
Tycker du om kaffe? Nej
Vad dricker du till frukost? Oftast te
Sover du på någon särskild sida? nej
Kan du spela poker? Nej xD
Tycker du om att mysa? Så klart
Är du en beroendemänniska? Va?
Vill du ha barn? Japp :)
Kan du några andra språk än svenska? Engelska och lite tyska
Har du någonsin åkt ambulans? Nej
Föredrar du havet eller en pool? Havet
Vad spenderar du helst pengar på? Kläder och saker när man är ute och reser :P
Äger du dyra smycken? Haha jag antar det :P
Har du någon gång testat narkotika? NEJ!
Vad var de senaste du stoppade i munnen? Banan
Vem är den roligaste människan du känner? Irma och Jogge ;)
Välj ett ärr på din kropp? jag har ett på benet sen jag hoppade studsmatta och skulle se om jag fick plats med 3 flickisar...
Vad har du för ringsignal? Haha hamsterdance tror jag xD
Har du kvar något klädesplagg från du var liten? Ja
Flirtar du mycket? Haha inte vet jag :P
Kan du byta olja på bilen? Eh... va? hehe :P
Har du fått fortkörningsböter? Nej
Vilken var den senast bok du läste? Vävarens barn
Läser du dagstidningen? Nej :P
Prenumererar du på någon veckotidning? Nej :P
Dansar du i bilen? Nej :P
Vilken radiostation lyssnade du senast på? Ingen aning  
Vad var de senaste du krafsade ner på ett papper? tror du jag kommer ihåg det? :O
När var du i kyrkan senast? Det var nog när Martina och dom i 9MM konfirmerade sig... haha länge sen :P

Nu vet ni lite mer onödig fakta om mig ;)
Puss och kram /Sofie :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0