Vilket tränings pass!

Hejsan, jag har precis kommit hem från gympan ( Du som gillar att gympa med en av dina bästa vänner och ett gäng gamlingar som flåsar en i nacken borde verkligen va me!) å gud vilket pass de va, jag och Shauni, även känd artist från gruppen Avalon , hade så roligt ida! Vi hoppade runt som galningar, undra vad dom tror om oss nu ... :P

Jag var med Sofie idag efter skolan och vi åt mellis och såg på O.C första ses. Vi höll också på att försöka lära oss hur man ser bitchiga ut...inga kommentarer om hur de gick !

MATTE PROV!
Fan vi hade ma-prov idag vilket gick sisådär, jag upptäckte efteråt att jag hade fel på några stycken...hmm:P Men aja, jag hoppas de gick bra iallafall! Jag blev störd av två killar i min klass, Philip och Henke som inte kunde va tysta en sek, så jag kan skylla på dom eller hur? :P

Nu har ja fått en galen ide!  Jag ska börja skriva veckans roligaste (Kommentar) och den snyggaste outfitten, vad tycker ni om de? :D Självklart kommer de bilder på kläderna också!  Så imorrn får ni se veckans outfit och höra veckans roligaste!

Japp, nu ee de film time med lillesyrran!
Ses imorrn

Kram och en liten puss
Michis



Här är en bild på Lillesyrran och mig, Söt va?

Kommentarer
Postat av: Sofie

Sååå sööt Vickan! Min lilla "extralillasyster" =D

puuss

2009-02-06 @ 21:36:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0