Vilket liv jag har...

haha det här blir mitt andra inlägg på typ... 2 timmar... vilket liv...  haha
Jag har egentligen inte något speciellt att skriva men jag ville skriva ändå.. så jag kan skriva lite om profilen jag och michis går i :) Vi går i en profil som kallas musik och media (MM) och där jobbar vi mycket med datorer, film, musik och varje år gör vi olika shower.
 Hösten 2007 gjorde vi "besök från rymden" då spelade jag Carolina klüft och Michis spelade en i spice girls.
Våren 2008 gjorde vi "mean girls" Men då var det egentligen 9:ornas show så vi fick bara statist roller och då vad jag 2rappare" XD hahaha och typ 30 min innan showen började fick jag veta att jag skulle spela Regina Georges lillasysster också eftersom michis som egentligen skulle spelat henne var sjuk
Hösten 2008 gjorde vi "JK superstar" och då spelade jag Susie i gruppen "lili och susie" (dom ska föresten vara med i melodifestivalen i år, håller tummarna för dom!)  och Michis spelade Pernilla Wahlgren.

Jag kan lägga ut lite bilder från showena och så finns det filmer på youtube (mmtv broangen)  kramar / Sofie

P.S dom flesta bilderna är oseriösa :)














 

Kommentarer
Postat av: saga

hahaha vackra bilder på oss xD

2009-02-05 @ 22:08:11
URL: http://sagaah.blogg.se/
Postat av: Sofie

visst e det :)

2009-02-06 @ 10:07:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0