Sova... :(

Nu är jag hemma från gymmet och jag håller på att somna... haha jag e såå trött! har lust att lägga mig ner på golvet men först måste jag fixa mig och fixa lite saker till imorgon. Det gick ganska bra att träna idag, var lite seg bara men det e alltid roligt att vara heelt själv på ett gym och då gör det ju inget om man suger på allt, det e ju ändå ingen som ser haha ;)  Imorgon är det onsdag och jag har gymnastik träning... Men skoldagen är iallafall inte så farlig tror jag :) 

Nästa måndag har vi friluftsdag och då ska jag ´Michis och Shauni åka skridskor i ishuset, det ska bli kul!
Och jag e såå ARG just nu!!! Igår missade jag sången för min sånglärare var SJUK! Och nu kom jag precis på att jag missade min piano lektion idag! p.g.a: ATT VI FICK SLUTA TIDIGARE!!! ;(

Okej men nu ska jag gå och vara sur lite till... kramisar /Sofie

 Här e jag och michis utanför globen iallafall :)   (Sofie till vänster och Michis till höger)
Bilden är tagen av saga (sagaah.blogg.se) eller rosanna (toffsfjant.blogg.se)

Kommentarer
Postat av: saga

det är jag som tagit bilden x) :)

2009-02-05 @ 10:50:50
URL: http://sagaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0