Sofie <3 Håltimme :)

Fast det är ännu bättre när i får sluta tidigare... men jag ska inte klaga :) Anledningen till att jag har håltimme är att vår tyska lärare är sjuk (Så vi får sovmorgon imorgon också). Så nu sitter jag och Marcus här med våra datorer :)
Men vår lärare kom iallafall förbi och sa att vi inte hade nån lektion och hon sa även till mig att jag klarat tyska provet så det va skönt :)

Igår hade jag träning och i vanliga fall börjar vi måndagsträningarna kl 7 men nu har dom ändrat så vi har en timmes längre träning och därför börjar kl halv 6... men jag frågade min tränare om det va ok att jag kom halv 7 ändå för att jag skulle hinna plugga och hon sa att det va ok... men hon verkade lite sur på träningen så jag e inte säker på att det va ok ;)  haha

Idag ska jag nog till gymmet med michis... har inte riktigt lust att träna idag men jag gör nog det ändå :P

Men nu ska jag gå
Kram kram /Sofie

Kommentarer
Postat av: caro

jag blev inte sur för att du kom den avsatta tiden. men måndags träningarna är ett upperligt tillfälle för dig och dina stationer... eftersom det var det du ville ha mer av.

2009-02-17 @ 16:05:47
URL: http://qwinnah.blogg.se/
Postat av: Sofie

Haha okej vad bra att du inte blev sur :)

2009-02-17 @ 16:09:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0