Snart fredag :D

Nu är det torsdag kväll och om några timmar är det fredag :D haha det e väl fredagarna som gör att man överlever resten av skoldagarna ;)  Idag hade vi matteprov i skolan :S men jag hoppas det gick bra :) sen hade vi slöjd, bild och livskunskap :)  Lunchen idag var faktiskt jätte god! Eller okej det var en sallad som var god och det var i stort sätt det ända vi åt... men sallad e ju nyttigt eller hur? :) nu har jag iallafall precis kommit hem från michis och så ska jag snart äta middag.

Imorgon (FREDAG =D) ska jag och michis gå till ICA och köpa godis och sen ska vi nog gå hem till henne och sen hem till mig och laga mat till min familj och sen ska vi se på desperate house wives och sen ska hon nog sova här antar jag :)

Okej och nu är jag jätte arg! tydligen så blir det ingen gymnastik tävling i tyresö som jag hade sätt fram emot! ÅÅ vad jag blir sur! nu e det bara tullinge trupp cup som e bestämmd att vi ska va med i och den e i APRIL! ;(   Suck*...

Men nu ska jag gå så kramisar  :)   / Sofie

Haha hittade en jätte gammal bild på mig, Michis och Rosanna xD

Kommentarer
Postat av: rosanna

im so sexy !^^

2009-02-05 @ 20:52:39
Postat av: rosanna

sexigaste tjejen i svart-vitt XD

2009-02-05 @ 20:53:39
URL: http://toffsfjant.blogg.se/
Postat av: rosanna

två kommentarer på raken, vad tycker ni? Två nästan likadana också xD Här är den tredje..

2009-02-05 @ 20:54:26
URL: http://toffsfjant.blogg.se/
Postat av: Sofie

hahaha men det e bra att du komenterar iallafall :D då gör det inget om det står likadant på alla komentarer ;D

2009-02-06 @ 10:08:37
Postat av: big OG

var jalle med på en av bilderna

2009-02-11 @ 17:41:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0