Skärpning Michis!

Ja! Äntligen har ja fått chansen att skriva till er, ja är verkligen lessen att ja inte har uppdaterat! Min data har nämnligen fått virus och skit, så de går inte att gå in på internet, så nu skriver ja på min storesyrras data. Ja ska bli så mkt bättre på uppdateringar när min data ee som vanligt igen, LOVAR!
Ja gud, ja kommer inte ens ihåg sist ja skrev här... de har hänt mkt men ja vet inte riktigt var ja ska börja , så ja skriver om va ja har gjort ida istället!

Idag var ja med Rosanna. Vi såg på en gammal skräckfilm som heter 28 dagar senare igår, å den handlar om typ ett apvirus :P Men  Jaja, den va inte så läskig faktist, men snubben som e me är as lik idol Robin B!
Det va läskigt! ;) Idag åkte vi pulka och de va riktigt kul, ja kände mej typ som en 8 åring igen , riktigt härligt med snö innanför tröjan och statiskt hår som kletar sig i ansiktet.... nemen de va faktist jätte skojj!

Men nu måste ja tyvärr gå, men vi ses förhoppningsvis imorrn me, och då ska jag försöka fixa lite bilder å så :D

Hej då
Massa Pössar och Kramar från

Michis

Kommentarer
Postat av: saga

bilderna från i fredags finns på facebook ;) <3

2009-02-23 @ 20:00:59
URL: http://sagaah.blogg.se/
Postat av: rosanna

Haaha, "Dina öron är lika söta som du"... Fan vad knas :D

2009-02-23 @ 20:05:21
URL: http://toffsfjant.blogg.se/
Postat av: Michis

Haha, ja Rosie, gud knas:D

2009-02-25 @ 20:36:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0