lördag :)

Imorse vaknade jag och Michis typ halv 10 och så gick vi upp och åt frukost. Det blev inget till inlägg igår för vi orkade inte :P Maten vi lagade var jätte god (fast vi orkade typ inte ens äta hälften) haha sen var vi inne på datan ett tag och sen kollade vi på en film. Idag tror jag vi lägger ut lite bilder :)

Idag och shauni (och kanske Saga) hem till Mickis och filma musikvideon och sen ska jag och min familj nog hem till några kompisar :)
Vad skönt att det bara e lördag! känns som söndag :P haha imorrn har jag träning kl 11 och sen ska jag och Michis kanske in till stan och shoppa :) kuligt =)

men nu ska jag gå :) kram kram /Sofie

Hittade en jätte fin bild på Rosanna :) Kolla in hennes super fina blogg toffsfjant.blogg.se


Rosanna, jag och Michis :)

Kommentarer
Postat av: sagaah

hejhej :) hur gick filmningen?

jag hoppas det gick bra för er, vi måste träffas sen, för jag vet hur vi kan göra med mina spascener och jobbscenerna xD

hoppas ni inte filmade nått på mina band, för isf har ni råkat spela över ganska viktiga grejer,

kraam

2009-02-07 @ 17:34:02
URL: http://sagaah.blogg.se/
Postat av: saga

och skriv gärna att det är jag som tagit bilderna xD

2009-02-07 @ 20:05:29
URL: http://sagaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0