Läggdags snart!

Förlåt för den långsamma uppdateringen, vi har inte hunnit lägga upp nåra bilder ,men imorgon ska ni få ett rejält inlägg med massa bilder! :D
Jag ska snart sova med Shauni, ennu en härlig lördags kväll, vi har sätt på film( Sleep over) och ätit paj till middag....onyttigt ja vet, men gött! Jag sa att ja kunde äta en hel själv, tro mig, de gick inte efter en halv halva höll ja på å spy :P
Men nu kommer Shauni snart och då ska vi snart snooza, men vi hörs imorn!

Kram Michis


Här är en bild på mig och Shauni när vi äter godis hemma hos Sofie ;)

 

Kommentarer
Postat av: Johan Sätre///Sms

Ja ibland får man äta onyttigt xD rolig bild föresten ;-) xD

2009-02-08 @ 10:05:54
URL: http://smsjohan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0