I Fredags!

Här kommer bilder från i fredags( lite suddiga men funkar) på mig och Sofie!




Jaa, va gör vi?



MUMS! ( Vi åt inte ens hälften..)




Haha Tokiga som vi är :P








Vårt , bara vårt GODIS!!



 Detta spenderade vi den största delen av kvällen å se på :D




De va as kul och ja lovar, vi kommer göra om de igen! :D




Nu ska ja berätta lite om min lörda! Jag vaknade först hemma hos Sofie, och då åt vi frukost Yammi!
Sen så åkte ja å tränade med mamma ..ja vet lite konstigt, på en lörda? men de va skönt :D
Tillsist så kom Shauni hem till mig och vi spelade tv-spel ( Crash) och såg på film ( Sleep over) som ja skrev i mitt förra inlägg sen sov vi ! Haha, kul va?

Idag så var ja på kalas hos min nu fjortonåriga killkusin
Hampus !
De va riktigt trevligt ;)


Det var no allt för mig, vi ses imorrn! Jusste, på tal om imorrn så ska vi ha friluftsdag och åka skridskor i ishuset, jag berättar hur de gick sen ;)

Kram Michis


Kommentarer
Postat av: Linn

Va söta ni är!

2009-02-08 @ 21:21:20
URL: http://liwnn.blogg.se/
Postat av: Sofie

Visst, "skitsöta" ;)

2009-02-10 @ 20:37:18
Postat av: Michis

haha :P

2009-02-12 @ 17:46:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0