Home at last!

Nu ee ja hemma och ska alldeles snart börja plugga till ma-provet som vi har imorrn, snart ska ja ....om en kvart! ...kanske 20 min?  Nej okej, ja ska plugga direkt efter de här inlägget :P

Ja tänkte bara skriva lite smått om dagen, först så hade vi spanska och vi fick tillbax proven...JAG FICK FUCKING MGV!!!!! 91/92, inte dåligt va?:D
jaa, sen efter de så hade vi SO...de orkar ja inte ens prata om:P Vi skulle ha haft idrott efter de, men vi hade håltimme eftersom gympa läraren ska få ett barn!Trevligt trevligt, jajaj sen hade vi lunch ( korvstroganoff med ris) Jag snodde en av Rosies gurkor, så då var ja tvungen å gå å hämta åt henne...de va bara en liiiiten gurka :( Stackars mej! Men iallafall, efter lucnhen hade vi MA och sen slutade vi, tack och lov ;)


Ja, nu ska ja faktist plugga....:P
Heej då


Kram Michis







Här hittade ja en göllig  bild på mej å min Kusin Sandra!

(Jag ee längst till höger)

PÖSS!<3

Kommentarer
Postat av: rosanna

fiiiiiiiiiiiiiiiiiilåt :'(

men asså michis, kalla mig korkad, eller finns det ett betyg nu helt plötslig som heter MGV? trodde att det hette mvg, men jag kan ha fel ;)<3

2009-02-16 @ 17:14:01
URL: http://toffsfjant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0