Herre Min Mode Mika?

Nu sitter ja framför min syrras data och kan inte smälta denna stora sak som just hänt! Ni vet Rosanna? Hon med den jätte fina bloggen Toffsfjant.blogg.se ringde mej för ca 3 min sen å sa att ja, hon har blivit MODELL!!! :O
Om ni läser hennes blogg så får ni hela historien, men de ee ju helt otroligt, kan man bli stoltare! Nu hoppas vi att de går bra för henne som modell hos Mika´s. :D

Jaaja, själv går de inge vidare här, min dumma data vägrar fungera så ja kan fortfarande fixa nåra bilder eller nånting...:(
Men ida var ja Kussen, Anni å Vickan i Ishuset och åkte skridskor...vi säger väll att de gick bra ! :P
Men de va väldigt mysigt med varm oboy å grejer ,så även fats man skämde ut sig lite när man ramlade så var de värt de ! Nu ska ja gå för mamma ropar, skriver kanske mer sen :D


Kram å Pöss

Michis

Kommentarer
Postat av: saga

haha jaa visst är det kul :) jag och rosi blev asrädda när dom kom fram till oss i stan för dom följde efter oss hahaa xD

kan vi hitta på nått nån dag? :)<3

2009-02-26 @ 23:30:19
URL: http://sagaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0