hejsan :)

Nu har vi håltimme, jippi :P

Jag och Sofie sitter å tar bilder , ni kommer dö av garv när ni ser Sofie!  ( Hon slår mig nu också)

Ja, hoppas ni har lika kul som vi , Sofie sitter just nu och driver alla till vansinne... som vanligt...?

Vi har nu givit våra "vänner" tillstånd att skriva en hälsning i bloggen...

Rosanna är grym grymmare än saga. Kolla in min blogg: http://toffsfjant.blogg se, och ha en bra dag. Jag är bäst, glöm det inte. Men sofie och michis är ganska snälla också :) Rosanna

Shauni är bättre än båda gånger 100 kolla min blogg http://avalon.blogg.se hare bäst <3/Shauni

Saga är bättre än bäst :) och jag har världens bästa kompisar /Saga

Okej våra kompisar är lite udda men det e inget dom kan rå för :)

Snart har vi lunch och det e nån konstig gryta tror jag...
Efter lunchen har vi SO/SV och sen matte... Sen slutar vi =D

Men nu ska vi gå
kram kram /Sofie och Michis

P.S Bilderna e oseriösa så ni vet :P



Fjortisar???





Blåser det?! :O haha

Här ramlade vi precis av stolen :)

Troll? :)





Shauni, Rosi, Saga, Sofie och Michis :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0