Hejsan :)

Hej hej :) Jag har tänkt på en grej, jag kommer aldrig på nått bra att skriva som rubrik... haha så det blir alltid typ "hej hej" eller "hejsan" :P

Idag har jag varit med ´Michis :D  Det va jätte kul :) har inte varit med hemme på typ 6-7 dagar :(   Men iallfall så åkte vi först till Tumba och köpte lite saker och sen hem till michis och sen hem till mig och då fick hon sin försenade födelsedags precent... ;) Mer om det senare ;)  haha
Sen gick vi hem till henne och badade badtunna och sen åkte jag hem :)

Imorgon har jag träning... Får hoppas att det blir kul :) Nu e det inte så länge tills Tullinge trupp cupp så vi får nog börja träna snart :) 
Men nu ska jag gå :)
Kram kram :)

Lite bilder från lägret i gävle och så :)
 Nicki och Sara... Rullade in sig i plastfolie och slängde sig i hoppgropen??


 Fina Sara :)

 Sara :)


 Lina, Tina, Sara, Yuki och jag :) <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0