Hej =)

Hejhej!
Vi är 2 tjejer som heter Sofie och Michaela och vi tänkte att det vore kul att starta en blogg :) Här kommer vi skriva om vad vi gör på dagarna, lägga ut bilder och skriva vad vi tycker om olika saker. Hoppas ni kommer gilla den :)

Nu ska vi berätta lite om oss själva =)
Jag heter Michaela och är 15 år. Jag bor utanför Stockholm med min familj, jag har 2 systrar. Jag tycker om att sjunga och går på sång några dagar i veckan.

Jag heter Sofie och jag är 14 år (jag fyller snart 15) ;) och jag bor också utanför Stockholm med min mamma, pappa och lillebror. Jag tycker också om att sjunga och jag går också på sång och så tränar jag gymnastik i Tullinge.

Kramar Sofie och Michis :)


Kommentarer
Postat av: saga

vad skoj att ni har skaffat blogg :) <3

2009-02-05 @ 10:51:09
URL: http://sagaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0