Hej alla :)

Nu sitter jag hemma :) 
Var och bowlade med familjen idag och det var jätte kul :) 
Har annars inget spec att berätta tror jag :P Kände bara för att skriva lite :) 
Igår var min farmor här och vi lagade 3 rätters middag :) Till förrätt åt i "gurksoppa", till varmrätt kött och en jätte god sås, och till efterrätt pannacotta :) Det tog över 3 timmar att laga maten... Sen kollade vi på bilderna från USA och det var jätte kul :D haha hade nästan glömt alla ställen vi varit på men så är det väl alltid när man kollar på semester bilder? :P  

Föresten Micke har lagt ut våra musik videosar på youtube så kolla det ;)

http://www.youtube.com/watch?v=eHwsNmkPh-A&feature=channel


Haha Gammal bild på mig (helt utan smink ;D) Från Los Angeles, Lägger ut fler bilder imorrn om jag hiner för datan krånglar just nu...   



Kram kram /Sofie

Kommentarer
Postat av: saga

gud vad söt bild :) <33

2009-02-27 @ 23:23:44
URL: http://sagaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0