Hej! :)

Hej hej! Nu har jag precis ätit lunch :) Den här helgen har varit superskön! i fredags hade jag ju superskoj med några från klassen, i går var jag först hemma och sen åkte jag och köpte lite saker, och sen bakade jag hjärtformade muffins =D (jag la i massa olika saker i dom och jag upptäckte att det e jätte gott att ha marsmallows bitar i dom =D) haha och på kvällen kollade vi på gamla titanic...Så sorglig ;(
Idag har jag rensat hela min garderob igen, för hyllorna riskerade att braka ihop igen... :S så nu e det jätte fint där :) men resten av rummet e inte lika välstädat så jag ska försöka städa lite ikväll :)
kram kram /Sofie

P.S Ska försöka lägga ut lite bilder från i fredags sen :)

Kommentarer
Postat av: saga

bilder från i fredags ska jag snart lägga upp i min blogg ;) <3

2009-02-15 @ 17:15:02
URL: http://sagaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0