Heej!

Hej hej! Nu har jag kommit hem från gymmet och ätit middag :) Det var länge sen jag skrev, tur att jag har michis som uppdaterar istället ;) Nu sitter jag och lyssnar på musik (en låt jag och michis kanske ska uppträda med nån gång)

Idag Var skol dagen som vanligt och efter skolan åkte jag, Michis, Shauni och Rosanna till tumba för att filma musikvideon (Rosi filmade, tack så jätte mycket!) Efter det gick Michis, jag och Rosi till gymmet, Rosi väntade på sin mamma och jag och Michis tränade :P Haha fast vi orkade inte träna så mycket så vi dansade och sjöng istället xD

Igår hade jag gymanstik träning i 2 timmar och då fick jag veta att vi skulle börja träna i 3 timmar på måndagar också (jag gör redan det på onsdagar och söndagar...) 
Men jag kommer seriost inte orka det för jag tränar redan gymanstik 8 timmar i veckan... :S Får se hur det blir med det :/
Men nu måste jag gå och plugga, har tyska prov imorgon :S
kram kram /Sofie

Kommentarer
Postat av: rosanna

Det var så lite, jag hade inget bättre för mig och så kunde jag ju ställa upp :)



2009-02-10 @ 20:44:11
URL: http://toffsfjant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0