Grym på Affro dans!

Nu har jag kommit hem från både sången, afrodansen och så har jag duschat. Jag kan börja berätta lite om sången, idag så sjöng jag och mina sångkompisar 2 låtar, " It´s a hard knock life" och "Jorden i ett litet rum" det gick ganska bra. Jag fick också veta vilka låtar jag ska sjunga i folkets hus i segersjö 7 mars.
 Först och främst Augustin , vilket tydligen är en känd låt, vet ni vilken den är? :P Jag ska också sjunga flickorna bak i bilen, Mamma mia och dancing queen med Abba. Dom två sista låtarna ska jag sjunga med en av mina sångkompisar, Johan. Hoppas det blir bra ;)

Haha , på afrodansen idag så gjorde vi dom knasigaste rörelserna, och hon som håller i det är ganska creepy ...
Men det är iallfall sjukt roligt och man känner sig faktist som ett affro efteråt eftersom att håret är alldeles ruffsigt ! :D

Men det var noe allt jag hade å säga idag, c.u tomorrow!

Kram Michis


Jusste, här kommer en bild på mig efter ett uppträdande i höstas, jag besparde er bilder från mig när jag dansade affro dans, jag lovar att det är en hemsk syn!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Vilken söt bild :)

2009-02-05 @ 19:28:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0