Dåligt med uppdatering...

Nu har vi varit jätte dåliga på att skriva i bloggen :( men vi ska bättra oss :) 
Igår var jag, Michis, Linn, Jogge och Marcus hemma hos Saga och kollade på film och så :) Det var super kul :) Saga har lagt ut bilderna i sin blogg (sagaah.blogg.se) haha kolla in dom!
Vi hade bland annat popcorn EM och jag och jogge ägde sönder! Det gick ut på att man skulle kasta ett popcorn och så skulle den andra fånga det i munnen... Haha 
Sen satt vi och snackade lite och sen kollade vi på film men Linn, Saga och Jogge tröttnade och satte sig vid datan och spelade sims efter ett tag... hehe

Idag ska jag inte göra något speciellt tror jag, bara städa på mitt rum och sätta upp lite tavlor och så =) 
Men nu sa jag gå och ringa Michis så kram kram /Sofie 




Kommentarer
Postat av: saga

jaa men filmen var ju läskig :O xD

ska lägga upp fler bilder sen :) <3

2009-02-21 @ 14:45:15
URL: http://sagaah.blogg.se/
Postat av: Sofie

haha aa det var den kanske jag blundade mest ;)

Vad kul måste se dom sen :)

2009-02-21 @ 16:44:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0