Uppsidaisy (A)

Länge sedan jag skrev något :P Haha det känns som om jag börjar varenda inlägg så :P Idag var jag och handlade med mamma och Niklas, jag köpte bland annat en ny blå kavaj (jag vet att jag redan har en, fast den är ju svart...) ett par jeans leggings, en typ gul tröja och lite mer små saker :) Jag tror att jag håller på att bli shopping beroende... :S inte bra... :P
Jul lovet har varit helt okej men jag saknar faktiskt skolan och alla kompisarna :( det är ju typ ingen som är hemma och inte upptagen! Michis den jäveln e med sin kusin och Nicholas är i finland och när han väl kommer hem så åker han till vemdalen! Bara så ni vet så kommer jag bomba er två med snöbollar när vi ses! Om jag inte snubblar innan dess om ni förstår vad jag menar... (A) haha :D
Men nu ska jag gå så puss och hej :)
/Sofie :)



Jag och tjejerna på brobel :)
Bilden är tagen av Annelie Elfsö :P (inte för att jag vet vem det är men ändå :P)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0