Jullov :)

Shit vad mycket snö det har kommit! :O Det är ju helt sjukt :O :D Det tog mig en timme att gå hem från skolan idag och jag höll på att frysa ihjäl och när jag kom hem var mina ben helt röda :( men det är ändå rätt kul med snö :P :)
Snart ska jag på träning, sista för den här terminen :) Ska bli skönt att få ta det lugnt ett tag nu :)
Imorrn ska jag och Mag filma lite mer till musikvideon och sen ha film kväll med Nicholas :D Det ska bli jätte kul :)
Haha jag måste bara berätta om gårdagen när jag och Maggie Filmade musikvideon i skogen xD hahaa det var... en upplevelse... xD Vi fick gå runt i balklänning och pälsskor i typ en kvart i snön... Snacka om att vi höll på att frysa sönder! xD
Men nu ska jag snart på träning :)
Kram kram :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0