Tillbaka från Norge ,trött , frustrerad och jätte glad!

Hej alla söta läsare! Äntligen har jag tid å skriva till er igen efter resan till Norge:P
Ja, vi kom hem igår men eftersom min syster fyller
18 på torsdag så hade hon en liten tjejmiddag igår, å jag blev  anställd som fotograf ! ;) Så när ja kom hem igår blev de jobb till mej på direkten, städa, laga mat å följa med henne på en körlektion... ja de vaar långtråkigt :P

Idag känner jag mej ovanligt trött och frustrerad ( förklaring till namnet) och jag vet inte varför. Men ja är endå glad eftersom ja får skriva till er!;) Ida ska ja försöka komma iväg å köpa present till både Angelica ( min storesyrra) och Sofie som fyller 15 idag! GRATTIS GUMMS <333
Men mamma är svår å övertala så vi får se om ja kommer iväg, ja ska även sjunga kl 16.30 ida så, tidsschemat är pressat :S Ja önska mig lycka till !

Hur gick resan? Tänker väll ni, jo de ee så att det gick underbart bra och ojj va fint de va! Ni ska få ett rejält inlägg om de så fort vi har fixat fram bilderna , Liiikey! Japp, vi ses väll sen nån gång ,

// Michis
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0