Matte prov imorrn, nått mer som vill förstöra dan?

Hello bloggen, jag och Sofie har precis frågat min mamma lite frågor till en uppgift vi gör ( Vad är lycka? ) heter projektet. Ja, inget särskilt har hänt alltså.
Imorgon har vi ma- prov och det är jag inte spec. glad för , vilket leder till rubriken :P
Som ni märker gick jag alltså till skolan idag, men är fortfarande inte helt frisk. Hostan gör mej tokig och jag får panik ångest över att inte kunna sjunga ....

Men nu ska ja plugga den här dumma matten och fösöka se till att inte allt åker in genom ena örat och ut genom de andra.


Jusste! Vi alla säger hej då och ha en skiit kul resa till Sofie nu som åker till LONDON i kväll !!!! Kommer sakna dej bruttan :D <3333333333333


// Michis
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0