Ingen skola idag...

Hej hej! Var hemma från skolan idag eftersom jag hostar fortfarande jätte mycket :(   Tråkigt för jag ville faktiskt till skolan och träffa alla kompisar... men jag ska nog gå imorrn hoppas jag :) Men jag kommer inte få gå på träningen imorrn vilket betyder att jag inte kan vara med på tävlingen på lördag :/ Synd...
Idag har jag mest tagit det lugnt, kollade på film på morgonen och sen åkte pappa med mig till vårdcentralen för att kolla halsen och så, och sen åkte vi till kungens kurva för pappa skulle köpa några saker och sen åkte och hämta ut min medicin. Ikväll tror jag att vi ska laga sushi till middag :)  
Men nu ska jag gå, så kram kram /Sofie

p.s Michis, Shauni, Linn, Saga och Rosi, saknar er jätte mycket! haha och er andra också ;)

Kommentarer
Postat av: saga

vi saknade dig idag <33

2009-04-14 @ 21:36:32
URL: http://sagaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0