hemma :)

Nu är vi som sagt hemma :) Och det är faktiskt ganska skönt även om det var väldigt kul på resan :P 
Som Michis redan sagt så fyller jag år idag och mamma, pappa och min lillebror Niklas kom och sjöng för mig på morgonen :) Jag fick massa fina presenter bland annat sminkgrejer, mp3, pengar och en moppe ;)  Ganska gammal men det funkar jätte bra ändå :) 
idag ska jag nog bara ta det lungt, skulle egentligen på träning idag men fick veta att det inte blev nån... Så vi ska äta en god middag istället :) Och på fredag kommer släkt och vänner till familjen för att fira mig :) 
Ska lägga ut lite bilder sen och berätta lite mer om resan :) 
Kram kram /Sofie



Kommentarer
Postat av: saga

hoppas ni hade en jättebra resa :) har saknat er båda,

grattis sofie <33

2009-04-08 @ 14:30:15
URL: http://sagaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0