hejsan :)

Hej hej och förlåt för dålig uppdatering :P det är nästan en vecka sen jag skrev sist :P
I helgen var vi hemma hos shauni och firade hennes födelsedag, det var jätte kul :) haha en sak som var lite knäpp bara var att Linn skulle hålla tal och sen började vi prata om massa "känsliga" saker och det slutade med att alla grät... haha
Igår var jag och kollade när min gympa grupp tävlade, jag kunde ju inte vara med :( Det gick iallafall jätte bra för dom och dom kom 3a! :D Grattis tjejer!

Men nu ska jag gå så kram kram/Sofie

 Några av mina duktiga gymnster! :D

Kommentarer
Postat av: Lina

vilken fin blogg ni har, jätte coolt med headern som byter bild :O

funderar om vi har likadan jacka sofi???

ha det bra :) <3

2009-05-06 @ 21:11:20
URL: http://ivbeenthinking.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0