6 inlägg efter.... NOT GOOD!

Asså FÖRLÅT för att jag inte har skrivit nått, Sofie har hunnit skriva 6 inlägg då jag inte har skrivit något ( tack sofie, räddare i nöden ;) <3. Ni stackare har väll saknat mej ordentligt men nu ee ja tillbaka!

Så nu undrar ni säkert vad jag har gjort hela tiden? Jo det vet ja inte ens själv förstår ni, tiden har bara rusat förbi och jag vet inte vad ja har gjort medans:P
 Men i lördags var jag iallafall på kalas hos MIN ÄNGEL Shauni som har fyllt 15 år  och jag hade tänkt lägga ut lite bilder från de nu :D



Ja å Shåni




"Den röda bilden" tagen av Michis på sofie å linn:P



Ja, Sofie Å Linn<3



Sagalutta å ja....?



Shåni, Rosie å ja :P



Prinssesan själv!! :D <33

Ja, nu ska ja faktist gå å plugga lite, som vanligt !

Men vi ses förhoppningsvis imorrn,

// Michis
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0